miercuri, 15 octombrie 2008

Habarnam al IV -lea

Daca titlul iti trezeste amintiri din vremurile indepartate ale copilariei, atunci mai ia-ti 30 secunde si razi ... razi puternic, asa cum sade unui copil care descopera frumusetea Recreatiei Mari (Mircea Santimbreanu).

De ceva timp ( de cand am inceput facultatea, mai precis ) ma tot intreb cum de un copil poate crede ca " Habar n-am " a fost un mare si viteaz erou, iar noi, oamenii mari, nu putem recunoaste ca de fapt, aceste cuvinte reprezinta de cele mai multe ori starea noastra ...
Cat e de greu sa spui "Nu stiu!" ? Mai bine te uiti atent la prof, il fixezi cu privirea si incerci sa ocolesti cumva intrebarea ... asta daca nu cumva e adresata intregului colectiv, caz in care rasfoiesti cu atentie notitele, de parca-parca ti-ai aminti notiunea si speri sa te ajute desenele cu zambareti si floricele de pe marginea cursului.

Mi-a venit si mie randul sa recunosc ca Habar n-am sa fac un blog ... ca nu am nici cea mai mica idee ce sa scriu in el ... si in nici un caz nu stiu cum voi concura cu toate vedetele din lume ca sa am si rating mare ( mda, se pare ca la scoala ne da nota mare daca citeste cate cineva blog-ul ) .... nu stiu cum se face un site ... nu stiu cum se optimizeaza ... nici cum voi convinge lumea sa il viziteze ...

mda ... si cate nu mai stiu ....

Niciun comentariu: