sâmbătă, 3 ianuarie 2009

desene pe asfalt si BOLT

mda .. nici macar desenele pe asfalt nu mai sunt simple .. se pare ca totul tine de design amestecat cu abstract si 3D .. ca tot veni vorba, m-am uitat zilele astea la desene animate ... muuuulte ... cam tot ce am prins ...

concluzii? cele 'clasice' mi se par plictisitoare, dar au 'cantecele' dragute; cele 'pe calculator' au replici comice, dar le lipseste povestea, talcul, invatatura ...

am incercat si 3D ( Liberty Mall ) .. celebrul si multasteptatul 'Bolt' ... am ramas placut surprinsa : efecte captivante, dublare in Ro foarte buna, replici cu umor pe alocuri ...

si totusi,ca in una din povestile mele preferate, strigatul care a proclamat adevarul strapungand negura ochelarilor 3D, a venit tot din gura unui copil ! "Mama, de ce sunt 2 Boltzi ?", a intrebat el cu voce tare, cu 10 minute inainte de finalul filmului animat. E clar ca nu a inteles nimic! Oare cum ar trebuie sa fie copiii desenelor animate din secolul 21 ?

ps : sa mergeti la patinoar

Niciun comentariu: