vineri, 12 decembrie 2008

Alizeea Puzzled :D - Pisica metalica in vid

Bun. Imi incerc si eu norocu' in a da cu problemele in logica vizitatorilor.

Deci, exista o pisica. Pisica alearga. Simplu pana acum, nu ? Asa pare, dar vedeti voi, pisica este mai speciala : are atasata de coada un clopotel mai zgomotos. Cand alearga, din cauza clopotelului, se sperie si fuge din ce in ce mai tare.

Intrebarea este : cand se va opri pisica ? Clopotelul este "integrat" corpului pisicii si nu se va desprinde indiferent de ce solutii propuneti voi.

Daca nu te prinzi, nu ii bai ... eu mi-am batut capul cateva zile si tot altcineva mi-a zis solutia :D ... sau de fapt, una din solutii, pentru ca eu cred puternic ca orice problema are solutii multiple ...

Ia sa vad! Tu ce solutie ai ?

ps : este vorba de o super-pisica : nu oboseste, nu moare, nu i se face foame, nu ameteste de la alergat in jurul cozii ... etc

4 comentarii:

alexAndra spunea...

Hmmm ... alearga pana ... ramane fara combustibil ^_^!

Mirela Alistar spunea...

:)) ...

e vina mea aici : e vorba de o super-pisica ... nu oboseste niciodata, nu moare, nu i se face foame ... fix ca in filmele de la hollywood, sau ca in problemele de fizica

Florin C. spunea...

Enuntul nu e foarte clar. Titlul spune ca pisica e in vid. Enuntul nu spune nimic de asta. Oprirea trebuie sa fie permanenta(de lunga durata) sau poate fi si temporara?
Varianta 1) Pisica e in vid -> Sunetul nu se propaga in vid.
Varianta 2) Pisica e nu e in vid -> Pisica alearga din ce in ce mai repede pana depaseste viteza sunetului. Acum ea incetineste sau chiar se opreste. La reauzirea sunetului ea reincepe sa alerge(sau nu).

Mirela Alistar spunea...

Enuntul era ok :). Titlul l-am ales oarecum in neconcordanta, in amintirea unui banc de prin anul 1 cu un fizician si niste gaini sferice aflate in vid :D.

Solutia pentru situatia cu (ne)vidul e geniala (si pe asta o stiam si eu). Dar, daca tot te-ai luat de vid, de ce nu ai dat o solutie si pentru vid ? Nu am mentionat ce anume sperie pisica ...

Esti meseriash!