sâmbătă, 6 decembrie 2008

Ninge lin ...

Troiene mari de zapada .. mari? ; putin spus.. erau imense !!! Mergeam printre ele pe o carare ingusta facuta de cineva mai curajos ( sau poate cu o lopata in dotare )... si un crivat puternic batea de pe la rusi ( platforma continentala cu vanturi puternice si reci ) , de ne-au inghetat scoala vreo 2 luni intr-un an ...
Casa mea e pe un deal imens ... mergeam la biserica cu sania ( eu , fratele meu si tata la vale, la deal : eu pe sanie, restul ... ) ...

Mda ... au trecut vremurile alea ... de cand sunt in Bucuresti, am prins o singura zapada ... pura, alba cristalina ... dar nu a rezistat repede la poluare si la protestele oamenilor cu masini in dotare ... Oare copiii mei vor mai fura morcovii pastrati in frigider pentru ciorba ca sa ii puna in varful nasului unui om de zapada ?...

Sau se vor uita pe un ecran, la fulgii de nea cum cad frumos ?

Niciun comentariu: