duminică, 30 noiembrie 2008

Alizeea's puzzles

Buna. M-am gandit ca pe langa lucrurile interesante pe care le punem pe acest blog ar fi ca lumea sa avem si ceva distractiv, ceva care sa ne ajute sa invatam sa gandim "out of the box". Asa a venit ideea de a introduce aceasta sectiune a blogului care se va numi "Alizeea's puzzles". Odata la fiecare doua sau trei zile vom pune o noua problema de logica, un puzzle sau brain teaser. Oricum noi speram ca va fi ceva fun si interesant in acelasi timp pentru voi. Problemele vor fi atat probleme clasice de logica, dar si probleme noi si interesante.

Sa incepem cu primul puzzle din aceasta serie:

A avea un geaman sau nu
Doi baieti au fost nascuti de catre aceeasi mama in aceeasi zi, in aceeasi luna, in acelasi an. Cu toate acestea, ei nu sunt gemeni. Cum se poate asa ceva? Precizare: copiii au acelasi tata.

Asteptam raspunsurile voastre.

Have fun!

3 comentarii:

alexAndra spunea...

Hehe precizarea legata de tata e din cauza mea :P! Eu si ideile mele traznite!

Intre timp cred ca am descoperit solutia ... solutiile ... se pare ca medicina surprinde in multe ocazii :D!

Mirela Alistar spunea...

O varianta ar fi : la un secol distanta si mama sa fie o broasca testoasa ?

Alina spunea...

Solutia clasica este: "Mama a nascut tripleti". Dar Alexandra mi-a aratat ca mai exista o solutie, care se gaseste aici.