joi, 13 noiembrie 2008

Veni, Vidi, Codi

Incercam sa ne diversificam, urmeaza sa uploadam pe site solutiile pentru analiza unei relete sociale.

Intre timp puteti citi articolele noastre despre SAX, DOM, sau DOM si CSS ori despre XPath si XQuery, sau ceva mai nou legat de Smarty PHP sau altele despre modul de lucru in editoare grafice sau ceva util si haios in Flash.

Daca aveti sugestii, sau vreti sa va dati cu parerea, asteptam comentarii pe blog sau mailuri la adresele de pe site! Vom incerca sa ne "imbunatatim" in cel mai scurt timp :)!

7 comentarii:

Mirela Alistar spunea...

dragutza reclama la site ... sa vedeeem efectuuul :)

Ericksson spunea...

Imi place mult harta in Flash. Tineti-o tot asa! :-)

alexAndra spunea...

UUU avem un nou "stalker" :)! Multumim pentru incurajari :)!

monica spunea...

mai, eu v-am citit toate articolele si de pe blog dar si de pe site...si am fost incantata de ceea ce ati scris. Bravo! :)

monica

alexAndra spunea...

Wow si mai multe incurajari, multumim mult Monica :)!

Intamplator tocmai am aterizat pe noul articol cu Exemple de cloaking! Foarte interesant!

Astept sa vad ce info utile mai descoperiti!

Mirela Alistar spunea...

Pentru tema la IE (cea cu CTTE - prietenii stiu de ce ;-)) sa vedem ce se intampla cand apas butonul "Publicati-va comentariul". Hi! Hi!

Anonim spunea...

Imi place harta.E deosebita.