vineri, 28 noiembrie 2008

Cum sa cresti un site

Stiti cu totii ca acest blog este o reclama la site-ul nostru de interfete web, creat pe post de proiect la materia Interfete Evolualte (IE).
Zilele astea am aflat o veste rea: dupa ce ne-am chinuit cateva zile bune sa traducem site-ul nostru de interfete web in engleza, unii colegi ne-au transmis ca site-ul trebuie sa fie exclusiv in limba romana, pentru a nu atrage prea multi utilizatori. M-am intrebat atunci: cand faci un site, nu ai voie sa folosesti orice artificiu, orice metoda pentru a-l creste si pentru a atrage utilizatori (atata timp cat tot ce postezi e original)? Oare nu asa fac toti dezvoltatorii de site-uri pentru a ajunge cat mai sus la cautare google?
Am aflat ulterior ca ni s-a permis postarea articolelor pe site (nu pe blog) in limba engleza, atata timp cat acele articole exista si in limba romana.
Avem o colega in echipa care merge la toate cursurile, si cum se aproprie sesiunea ne gandeam sa postam cursurile pe site. Apoi ne-am razgandit, deoarece aceasta metoda i-ar 'obliga' pe unii studenti care nu vin la cursuri sa intre pe site-ul nostru. Oare nu este corect sa ne folosim de materiile noastre proprii (cursuri scrise de mana noastra, traduceri proprii ale articolelor proprii), pentru a face site-ul mai cautat?
Voi ce parere aveti?

2 comentarii:

Mirela Alistar spunea...

super tare ideea cu cursurile ... chiar geniala

alexAndra spunea...

Si eu sunt de acord cu aceasta idee; in ultima instanta ce conteaza pe ce site trebuie sa intri atat timp cat o colega a avut grija sa mearga la toate cursurile, si sa le ofere apoi pentru toata lumea in format electronic :)! Macar atat putem face pentru ea, sa-i vizitam site-ul :)!